woensdag 11 december 2013

Een nieuwe blog.....

Mijn eerste nieuwe blog nadat de andere is verwijderd. Mijn boek is naar de uitgever en ik duim me suf dat het hopelijk uitgegeven wordt.
Ik heb veel doorgemaakt in de afgelopen twee jaar en vanaf vandaag ga ik verder borduren op alle dingen die ik nog mee ga maken. Hopelijk blijven jullie mij volgen, want dat is een enorme motivatie voor mij.
Fibromyalgie is een slopende ziekte en vandaag mag ik voor de intake naar het vermoeidheidscentrum in Lelystad. Nieuwe kliniek nieuwe kansen, ze beloven veel, maar ik ben al vaker teleurgesteld. Ik heb hoop op wat verbetering, maar ook een definitieve diagnose zodat ik kan aantonen dat ik echt CVS heb.
Ik schrijf jullie snel hoe het allemaal verlopen is in Lelystad, maar eerst weer 3 uurtjes werken en misschien vanaf volgende week naar een nieuwe plek.
kus Carola

Geen opmerkingen:

Een reactie posten