vrijdag 7 maart 2014

Ondanks de moeheid....

Ja ondanks de moeheid loop ik nog steeds op positieve energie. Het tonpraten gaf mij een enorme kick en de reacties waren super. Zou er bijna van naast mijn schoenen gaan lopen, maar nee hoor, blijf gewoon mezelf.
Het schrijven van de stukjes komt ook een beetje op gang en ik laat jullie weten wanneer mijn eerste stukje op fb wordt gepubliceerd. Verder ga ik nog meer artikelen schrijven over fibro en CVS. Het schrijven is een verademing en het bloggen is mijn grote liefde op schrijfgebied. Ik vind het zo bijzonder om alles te kunnen delen en het feit dat mensen mij privé mailen met zulke mooie reacties en verhalen doe mij zoveel goed.

De carnaval is door mij en man enorm uitgebreid gevierd, toch hebben we wel rustiger aan gedaan dan vroeger. Ik had mijn eigen kruk en kon gaan zitten in het stamcafé wanneer ik wilde. Dat was super fijn en toch heb ik ook gedanst en zelfs een rondje in de polonaise gewaagd.
De muziek en de manier van feesten zit in mijn bloed en ik vier het carnavalsfeest al vanaf kleins af aan. Ik kijk er naar uit en ik krijg kriebels in mijn buik als ik eraan denk. Het is zo ongelooflijk gezellig geweest en er hing een fantastische sfeer. Alle oude en nieuwe krakers kwamen voorbij en dat was een juiste mix. Het was al jaren geleden dat ik bloemetjes gordijn had gehoord en Mien waar is mijn feestneus. Een bijzonder vier dagen en dinsdag heb ik afgezegd, mijn lijf wilde niets meer en ik heb er gewoon aan toegegeven. En ik ben blij toe, want dat had ik nooit meer gered. De avonden waren bijzonder en ik heb er van genoten, ondanks de pijn nu en de moeheid. Ze pakken mij dit gevoel niet meer af.

Binnenkort ga ik beginnen aan Re- attach en daar kijk ik erg naar uit. Het is een bijzondere therapie en ik snap niet hoe het werkt precies, maar het trommelen op de handen en het stem gebruik gaat helpen om nog resterende rotzooi een plek te geven.
ik heb een proeflesje gedaan en het voelde bijzonder. Daar vertel ik jullie binnenkort meer over.

Voor nu neem ik rust en schrijf mijn boek af, want ik heb een deadline voor mezelf gesteld en dan gaat het naar de uitgever. Hopelijk heb ik goed herschreven.

Tot snel lieve mensen....



Geen opmerkingen:

Een reactie posten