vrijdag 28 februari 2014

Een nieuw avontuur...

Nu ik nog op wolken zit van alle mooie complimenten over het tonpraten, sla ik ook direct een andere weg in.
Ik ga interviews schrijven voor de Facebook pagina Waalwijk nieuws.
Het is een totaal vreemd concept voor mij, want bloggen is nu eenmaal anders dan schrijven over anderen en met gerichte vraagstelling.
Ik hoop dat ik dit kan waarmaken en misschien ligt er wel een nieuwe carrière in het verschiet als ik het goed doe.
Dank jullie voor de lieve reacties en ik groei in zelfvertrouwen nu ik weet dat mensen mij steunen en deze blog heeft al zoveel voor mij betekend.
Ik vaar een juiste koers en het lijkt of karma een rol speelt in al deze positieve dingen die op mijn pad komen.
Natuurlijk vraag ik mezelf wel af, waar heb ik dit aan verdient, maar het voelt fantastisch. En daarom sla ik de weg in vol van zelfvertrouwen en soms moet ik mezelf een beetje knijpen. Is het wel echt, is alle zo positief vanwege mijn groei? Ik zal het misschien nooit weten, maar het voelt geweldig dat kan ik je wel zeggen. Er zijn nog deuren die open gaan en ik vecht hard nog steeds om rechtop te blijven staan, maar ik weet zeker dat ik het met mijn support team kan volhouden. Mijn leven is nu positief en ik probeer er zo van te genieten.
tot de volgende blog, want carnaval start vandaag hier in Waalwijk en ik wil niets missen. Ook al is het maar voor een paar uurtjes die ik erbij kan zijn. Mijn kruk staat klaar in onze stamkroeg en ik kan er gebruik van maken. En dat zal ik zeker doen.
Lieve mensen tot na carnaval!! Alaaf!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten