woensdag 26 februari 2014

Tonpraten in Lamitjee.....

Wauw wat een mooie recensies over onze avonden in het afgelopen weekend.
Als Bep in den overgang heb ik een prachtig debuut gemaakt als ik alle mensen mag geloven die er bij waren.
Ik heb zoveel positieve energie mogen ontvangen van dit debuut en het zal me echt nog lang bijblijven hoe fijn het was.
Het is een soort van geluksgevoel en je loopt echt op wolken. Misschien heb ik mijn roeping gevonden en kan ik echt 1 keer per jaar in de Ton.
Het is een weekend geweest van enorme uitputting, maar het was het zo waard. Ik kan nog steeds niet geloven hoe ik dit voor elkaar heb gekregen. Een professionele tonprater gaf mij een geweldig compliment, ik was een talent en mijn gevoel voor de grap en timing was geweldig. Niet iedereen die debuteert kan dit, zei ze. En ik loop natuurlijk op wolken daarvan, alle reacties waren zo mooi en overweldigend.
Het is ongelooflijk en ik wilde dit graag met jullie delen.
Ondanks dat ik weer wat tijd nodig heb om mijn lijf te laten rehabiliteren, maar ook dat was het meer dan waard.
Wat is het toch een overweldigend gevoel als je na een jaar van ellende, op wolken kan lopen.
Super super super!


1 opmerking: