maandag 3 februari 2014

de tijd vliegt....

Eerste dan maar ik heb mijn deadline voor mijn boek niet gehaald... Te druk met re-integreren en werk beslommeringen.
Nu ga ik morgen naar een nieuwe plek en dat voelt best goed. Het is een zaak in tweedehands spullen en ze decoreren zelf meubelen en frissen ze op met leuke kleuren. En dat gedeelte vind ik zeer interessant, ik mag dat ook graag doen met kleine meubelen.
Dus even voor twee maanden iets anders, even kijken wat mijn mogelijkheden nog wel zijn. De vermoeidheid wordt niet anders en de pijn ook niet. Maar werken moet zegt het UWV...
Dus drukke tijden en weinig energie over voor mijn boek, maar misschien wordt dat binnenkort anders.
Ik kan er nog niet zoveel over vertellen helaas, al zou ik dat wel willen.

Mijn boek wordt woensdag weer opgepakt, ik heb de meeste dingen nu wel gedaan en nu moeten prioriteiten gesteld worden voor mij zelf. Gelukkig had ik de deadline zelf ingesteld en niet de uitgever.
Polderdroom, mijn lotgenotengroep loopt ook super en het zijn zulke lieverds allemaal, ik kan er nog steeds niet over uit. Mijn droom is gedeeltelijk al uitgekomen en dat voelt goed!

Mijn gezondheid is nog steeds hetzelfde, ik begin zo langzamerhand te wennen aan de lijn die het nu gaat. Acceptatie blijft een issue, maar daar ga ik nu een nieuwe therapie voor doen. Re-attechment heet het. Het heeft een ingewikkelde uitleg, maar in het kort krijg ik 1 op 1 sessies met een therapeut die mijn verbaal en al kloppend op de handen gaat helpen. Lees het maar eens op google. Het lijkt goed te helpen.
Het is maar 5 keer en ik hoor alleen maar positieve berichten, dus het proberen waard.
De nieuwe en verhoogde medicatie, gedaan in Lelystad, is wel beter. Ik kan nu wat beter mijn pijn hendelen en de energie is ietsje beter in de ochtend. Verder houd ik me aan de dagindeling van het revalidatie centrum, want dat werkt voor mij het beste.

Hopelijk kan ik jullie binnenkort wat meer vertellen over de op toekomst gerichte plannen. En zo snel als het kan zal ik jullie inlichten.

tot snel bloggers

Geen opmerkingen:

Een reactie posten