dinsdag 8 april 2014

Een paar dagen later....

Ik loop nog steeds op wolken van alle lieve mailtjes en berichtjes die ik gehad heb naar aanleiding van het gaan publiceren.
Mijn boek is een dagboek geworden over de ziekte, depressie en verteld eigenlijk alle dingen die ik ervaren heb de afgelopen jaren. Vermengd met stukjes blog om het verhaal nog meer duidelijk te vertellen. Het bloed zweet en tranen dat het mij gekost heeft, is dubbel zo positief terug gekomen. Want hier heb ik een fase afgesloten en kon ik eindelijk het boek dicht doen. Accepteren zal ik het denk ik nooit helemaal, maar het is wel een stuk verbeterd en dat dankzij het schrijven van mijn gevoelens.

Nu is het zaak om 40 geïnteresseerden aan te leveren bij de uitgever en een cover maken. Die cover is wel heel spannend, want hoe ga ik met 1 bladzijde laten zien wat het boek verteld?
Echt de druk ligt hoog voor mij, doe ik ook by the way zelf hoor. Maar je cover is een visite kaartje en ik wil dat hij eruit springt. Want als dit het enige boek is dat ik ooit ga uitgeven dan wil ik wel dat het mooi is, zelfs prachtig.
Dus vandaag een zoektocht naar fotografen en ik heb er drie gevonden. Nu nog de ideetjes doornemen en een keuze maken.
Welke kan de mooiste boekcover maken, ze vinden het in ieder geval een leuke opdracht.
Dus dat is al mooi meegenomen of niet!

Nu nog mijn lijstje afmaken voor de uitgever en het contract opsturen. Dan is het rond en kan misschien zelfs voor 12 mei het boek op de planken liggen. Want dan is het nationale Fibromyalgie/CVS dag en dat zou een mooie begin datum zijn toch?

tot blogs Carola

Geen opmerkingen:

Een reactie posten