zondag 6 april 2014

Eindelijk is het zover, de slagroom op de taart...

Mijn boek is een feit, het manuscript is geaccepteerd en wordt uitgegeven. Ik ben nog nooit zo flabbergasted, zoveel emotie gevoeld en zo trots op mezelf geweest...
Wat een ontzettend mooie recensie kreeg van de redacteur die mijn boek beoordeelde. En dat is zo ontzettend fijn, want ik heb een jaar in dit boek gestoken. Alles van me af geschreven en mijn worsteling met de fibromyalgie duidelijk beschreven.
De trots die ik voelde maar ook de spanning, want in dit boek geef ik mijzelf helemaal bloot, het is zo intiem en eerlijk geschreven. Dat maakt het ook enorm spannend, ik geef alles van mezelf en dat kan negatief uitvallen. Mijn zwakke plek is beschreven en alle nare dingen staan straks op papier. Maar juist daardoor is het volgens de redacteur een eerlijk en emotioneel boek geworden die haar raakte op een manier die ze niet kende. Wauw was mijn reactie, ik heb iets goeds gedaan. Dat was precies wat ik wilde bereiken, erkenning voor de ziekte en erkenning voor het gevecht.
Het schrijven van dit boek betekent ook een stuk acceptatie voor de ziekte fibromyalgie en voor de strijd die ik heb moeten leveren. Puur en eerlijk en daar ben ik trots op en ik wil het graag als eerste met jullie delen. Want zonder jullie zou dit boek niet eens bestaan. Door de positieve reacties op mijn blog ontstond een idee om het boek te schrijven. Meer dan ooit om mensen het gevoel te geven dat ze niet alleen zijn in de strijd voor fibromyalgie.
Ik hoop dat ik mensen hiermee steun geef en dat het opgepakt is zoals het is geschreven. Een verhaal wat altijd geschreven is met de bedoeling om mensen te laten voelen en te laten weten dat fibromyalgie een rot ziekte is. Dit boek is ook een aanrader voor mensen om je heen, zodat ze eindelijk een beetje kunnen begrijpen waar een patiƫnt elke dag mee worstelt.
De naakte waarheid van mijn strijd met depressie en alle nare dingen ten gevolg van fibromyalgie, maar ook over mijn jeugd en alle dingen die mij gemaakt hebben tot wat ik nu ben.

Als je mijn boek wil lezen, dan kun je een voorverkoop link van mij krijgen.
Stuur je emailadres en je naam naar Polderdroom@gmail.com
Beantwoord de mail die ik je stuur met een akkoord.
Dit is zodat de uitgever je eenmalig een link kan sturen met het boek en het verkoopadres.

Als je het leest hoop ik dat je steun vind en erkenning.
Dank jullie allemaal voor het mogelijk maken, zonder jullie had ik dit boek nooit geschreven.

Carola

Geen opmerkingen:

Een reactie posten