dinsdag 1 april 2014

Wauw!

Een geluksgevoel pur sang!
Ik heb nog nooit, echt nog nooit zoveel geluksmomenten achter elkaar gehad als de laatste maanden. Het lijkt wel of het doorhakken van de knoop om te stoppen met werken een strook van succes heeft meegebracht. Helaas kan ik jullie het laatste geweldige nieuws nog niet meedelen, maar het gaat over mijn boek. Hopelijk kan ik jullie het weekend al meer vertellen.
Wat een positieve energie komt er onze kant op en mijn man die sinds januari werkeloos is en de leeftijd 56 jaar heeft bereikt, kan niet zo makkelijk aan werk komen. Maar wat doet het geval er wordt hem vanuit een onverwachte hoek een baan aan geboden. Ik voel dit als een succesmoment en ik ben blij dat het ons mag overkomen. Hoe kan een grote stap om te stoppen met werken zoveel positieve energie brengen? Ik ben er altijd van overtuigd geweest dat als ergens een deur dicht gaat, er een raam opengaat. En ik kan jullie nu vertellen, het klopt. De ene na de andere succesjes komen binnen en dat maakt mij intens gelukkig.
En toch ook weer die twijfel die zo af en toe binnen loert met een klein stemmetje, pas op maak je niet te blij. Maar ik geniet er zo van dat ik dit stemmetje gelijk weer wegdruk. Positief zijn heeft zoveel voor mij gedaan en ook al heb ik maar een klein beetje extra energie per dag, het is weer wat.
Lieve lezers ik heb ook zoveel om dankbaar voor te zijn en jullie zijn daar ook een onderdeel van, zoveel lieve reacties die ik ontvang wekelijks op mijn blog. Dat doet echt zoveel, dat kan ik jullie niet vertellen.
Tot snel met het goede nieuws!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten