donderdag 8 mei 2014

Aftellen is begonnen...

Nog twee weken en dan ligt mijn boek bij boekscout.nl in de winkel (online) wat een spannende tijd is het al geweest en wat gaat er nog allemaal komen.
Ik vind het heel vreemd en ik ben erg moe van al het harde werken. De foto's waren geweldig en leuk om te maken, maar vermoeiend. Alle marketing dingetjes afwerken trok ook energie, maar het is allemaal met positieve uitkomst.

Het is fijn dat het eindelijk allemaal gaat gebeuren, ik heb er anderhalf jaar aan gewerkt en het resultaat van de cover is in ieder geval top.
Ik ben er echt blij mee en trots op het resultaat. Zo ligt het straks voor iedereen die het wil kopen en lezen klaar in de boekwinkel. Het was tot nu toe een bijzonder proces en ik ben in een wereld terecht gekomen waar ik geen weet van had. Ik word benaderd door lotgenoten en ik doe mijn uiterste best om iedereen persoonlijk te antwoorden. Vandaar dat het soms wat op zich laat wachten. Mijn leven is in 1 klap veranderd, ze noemen mij nu een auteur en ik moet er echt mee lachen. Zo voel ik me absoluut niet, ik ben gewoon Carola. Niets meer en niets minder en ik heb een boek geschreven.

Mijn fibromyalgie maakt het vaak onmogelijk om alles te doen wat ik nu wil, ik moet echt rekening houden met mijn lijf. Ook nu ik op adrenaline loop heb ik rust nodig. De energie tank(je) is al nooit vol, maar nu moet ik echt oppassen. Mijn dagindeling probeer ik zoveel mogelijk vast te houden en te leven met wat mijn lijf aangeeft. En zoals je ziet is het best een flink lijf, haha. Maar mijn lijf is de dirigent van mijn leven en dat heb ik goed geaccepteerd inmiddels, maar toch val ik soms in 1 van die valkuilen. Dat veranderd niet hoor, dat terwijl ik zoveel therapie al heb gehad in de afgelopen 2 jaar. Maar goed ik roei met de riemen die ik heb, niet meer en niet minder. (Welkom Manon)
Gisteren heb ik een dagje Amsterdam gedaan en dat is heel leuk geweest, samen met onze jongste zoon. Een heerlijk toeristendagje, maar vandaag moet ik daar voor boeten. Mijn benen en mijn armen geven het continue op en ik houd me maar rustig de komende dagen. Morgen workshop ontstressen en dat lijkt mij heerlijk ontspannen en dat ga ik met mijn (stief)dochter doen. Voor mijn verjaardag alvast gekregen, wat een ontzettend leuk cadeau. En daar ga ik dus morgen heerlijk van genieten. Voor nu lieve bloggers alvast een voorproefje, ik hoop dat jullie het mooi vinden!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten