dinsdag 24 juni 2014

mooi weer.....

Vandaag blog ik over het mooie weer, de zon die me goed doet en de warmte die mijn spieren kietelen. Heerlijk, ik loop zonder kruk en mijn heup en bekken doen het, niet zonder pijn, maar toch..
Wat is dit toch even genieten en daarom klaag ik niet. Mijn boek loopt als een tierelier en daar ben ik trots op, de reviews zijn super en dat is toch magisch.
Mijn stroom van geluk zet zich door en ook mijn tweede boek schiet op, het is ongelooflijk hoeveel inspiratie ik heb en ook daarvoor dank ik vandaag de zon.

Het tweede boek wil ik schrijven niet over de nare kanten, maar juist over wat ik nog wel kan doen en hoe ik het leven na de depressie ervaar. Ik geniet over zulke kleine dingen die mij overkomen. Een vriendin die mij uitnodigt voor de sauna en een uitstapje volgende week naar een geheime locatie ook door een ander vriendinnetje. Een bbq in het vooruitzicht met oude schoolvriendinnen, Wollukstock een festival in Waalwijk waar de fenomenale band Izzid gaat spelen.
Dus genoeg om naar uit te kijken.. En ik moet daarvoor mijn energie verdelen, maar dat gaat mij lukken..
kort blogje deze keer..

Geen opmerkingen:

Een reactie posten