woensdag 18 juni 2014

tjaaaaaa

Mooi weer doet mij goed, ik weet niet hoe het met jullie is. Het maakt mij zelfs een beetje minder angstig, ik loop stukjes zonder kruk en betaal vervolgens de prijs. Maar ik heb het dan weer gedaan, niet dat die kruk mij zo tegenhoudt in het algemeen. Maar ik wil wel doorzetten soms en door het mooie weer van de afgelopen weken, had ik iets minder pijn en kon ik wat beter de pijn handelen. Dat doet mooi weer, daarom houd ik zo van de zomer.
Mijn eerste party aanstaande zaterdag en ik voel me geweldig daarover.
Het iets anders en dat vind ik leuk en spannend, vandaag koffers gekregen van een vriend om alles makkelijk in te vervoeren. Ook fibro patiƫnt en weet daarom hou goed materiaal is en hoe licht het moet zijn om het zo gemakkelijk mogelijk te maken.

Mijn boek loopt goed en de reviews zijn super, dat doet mij natuurlijk ook goed en geeft me vleugels. Het is een roze bril waardoor ik nu even door het leven mag gaan en dat voelt enorm fijn.
Het is iets wat ik nooit gedacht had te doen, maar het is wel gebeurd en ik geniet met volle teugen!

tot snel bloggers!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten