vrijdag 6 juni 2014

Nieuw baantje, zelfs 2

Van nature ben ik een vrouw die veel durft en uitdagingen aangaat. Ik ben nooit bang daarvoor, toch houd de fibro en de Me/CVS wel veel tegen. Dat wil zeggen dat ik niet alles kan doen wat ik graag zou willen. Maar ik kan wel een uitdaging aan gaan die wel bij mij past en geen effect heeft op de fibro of in ieder geval minder effect dan bunjee jumping.
De laatste tijd krijg ik regelmatig vragen over hoe kan ik nou genieten met fibro, voelen zich niet sexy, niet aantrekkelijk en de intimiteit veranderd door medicatie en de ziekte.
Ik heb die vragen en werk gekoppeld, daarom ga ik Lady's party's doen voor dames die beperkt zijn en toch nog willen genieten van hun partner. Ik ga ze alternatieven voorleggen en zo kan ik daadwerkelijk mijn aard en hulp bieden combineren. Want ik houd van spannende dingen en ben altijd wel in voor nieuwe zaken. Bij Sensuela heb ik dat gevonden, niet ordinair maar wel speels en gericht op het plezier en gezelligheid van mensen. Deze party's zijn niet vulgair, maar sexy en lachwekkend, want plezier hebben maakt je vrolijk. Vrolijkheid geeft je lucht en lucht geeft je de kans om je pijn anders te zien. Je ontspant door lachen en de verkrampingen worden minder. Want er zijn mogelijkheden genoeg om plezier te hebben en zeker met je partner. Je leven in de slaapkamer verandert door de ziekte en dat is vaak moeilijk, maar niet onmogelijk. Daar ga ik voor, ik wil zeker ook mensen met chronische pijn en oververmoeidheid helpen. En dit is maar 1 stukje van de puzzel.


 Het enige wat ik nog kan doen qua werk is dit soort dingen en de party's zijn misschien best zwaar, maar ook dat mag ik zelf indelen en gaat het niet over 3 afspraken per week.
Dus eigenlijk ben ik best happy en ik ga het gewoon uitproberen, is het niets en voelt het niet goed naar verloop van tijd, dan stop ik. Zo simpel is het dan ook, maar voor nu begin ik aan het avontuur en ik ga het naar mijn gevoel vreselijk naar mijn zin hebben.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten