maandag 2 juni 2014

Boek loopt gelukkig goed...

De eerste reviews zijn goed en dat is een opluchting. Mijn boek verteld zoveel over mijzelf en hoe ik al die jaren met fibro heb gevochten. Maar ook met de depressie in eerste instantie veroorzaakt door fibro en Me/CVS. Het is een bijzondere periode en het heeft geholpen om een deel van mijn leven af te sluiten en dat op het moment dat anderen het boek openen.
Tot nu vond ik het vreemd als ik iets hoorde en vanmiddag kreeg ik kippenvel omdat mijn BFF met mijn boek rondliep. Het is toch raar als je eigen kop op een boek staat, maar desondanks ben ik zo trots en dankbaar dat ik het mag meemaken.
Voor andere nieuwelingen in de boekenwereld kan ik zeggen het is een aanrader. Als je de behoefte voelt om je verhaal te schrijven, waarover het ook gaat, doen! Het is zo bijzonder en speciaal om mee te maken en de eerste review is kicken dames en heren!

Echt op wolken lopen is nu mijn ding, het voelt mooi en ik ben zo trots. Natuurlijk hoop ik dat mensen er echt iets aan gaan hebben en dat ze de ziekte beter gaan begrijpen voor hun geliefde partner, broer, zus, vriend of vriendin.
Ik ga verder met het schrijven van een nieuw boek en ik houd jullie zeker hier op de hoogte, niet alleen daarvan, maar ook van mijn leven met fibro en Me/CVS
tot ziens

mijn fb boek pagina

Geen opmerkingen:

Een reactie posten